Załatwianie spraw - Informacje ogólne

Załatwianie spraw - Informacje ogólne

Załatwianie spraw - Informacje ogólne

Załatwianie spraw - Informacje ogólne

Na parterze Urzędu Skarbowego w Tarnobrzegu znajduje się punkt rezerwacji wizyt, pokój nr 003. Na powyższym stanowisku istnieje możliwość odbioru zaświadczenia o żądanej treści.

Stanowiska informacji i obsługi podatnikówzlokalizowane są na I piętrze Urzędu Skarbowego w Tarnobrzegu w Sali Obsługi Podatnika, pokój nr 100.

Na stanowiskach obsługi podatników załatwianych jest większość spraw wymagających wizyty w Urzędzie, tj.:

  • pobranie wszelkiego rodzaju formularzy obowiązujących w kontaktach z urzędem (PIT, CIT,VAT, NIP),
  • złożenie uzupełnionych formularzy,
  • złożenie wniosku o wydanie zaświadczenia o żądanej treści,
  • złożenie wszelkich dokumentów kierowanych do Urzędu,
  • otrzymanie informacji na temat funkcjonowania systemu podatkowego oraz poszczególnych podatków,
  • sprawy dotyczące podatku VAT i kas fiskalnych,
  • sprawy związane z umowami kupna-sprzedaży opodatkowanymi podatkiem od czynności cywilnoprawnych (np. kupno samochodu),
  • potwierdzenie Profilu Zaufanego e- PUAP,
  • złożenie zgłoszeń identyfikacyjnych NIP lub dokonanie aktualizacji danych
    (zmiana adresu zamieszkania, aktualizacja numeru rachunku bankowego dla osób nie prowadzących działalności gospodarczej).

Inne często załatwiane w Urzędzie sprawy obsługiwane są:

  • pokój nr 101 na I piętrze: sprawy dotyczące podatku od spadków i darowizn (złożenie uzupełnionych formularzy oraz wniosków o wydanie zaświadczeń majątkowych)

Na pozostałych  piętrach budynku, zlokalizowane są komórki merytoryczne urzędu, z którymi podatnicy mają zazwyczaj kontakt na bezpośrednie wezwanie.

 

Na parterze:

  • Wieloosobowe Stanowisko Wsparcia (pok. 001, 002, 016)
  • Referat Rachunkowości (pok. 012, 013, 014, 017)
  • Referat Czynności Analitycznych i Sprawdzających (pok. 005, 006, 007, 008, 009, 011)

Na I piętrze:

  • Sala Obsługi Podatnika ( pok. 100)
  • Dział Obsługi Bezpośredniej ( pok. 101, 102, 105,108, 109, 110)
  • Wieloosobowe Stanowisko Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej (pok. 103, 104, 111, 112)

Na II piętrze:

  • Naczelnik Urzędu, Zastępca Naczelnika Urzędu oraz Sekretariat (pok. 206, 207, 208)
  • Referat Spraw Wierzycielskich (pok. 203, 204, 213)
  • Referat Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług oraz Podatków Majątkowych i Sektorowych (pok. 209, 210, 211, 212)

Na III piętrze:

  • Referat Kontroli Podatkowej (pok. 304, 313, 314)
  • Referat Egzekucji Administracyjnej (pok. 306, 307, 308, 309, 312)
  • Referat Spraw Wierzycielskich (pok. 305)
  • Wieloosobowe Stanowisko Wsparcia (pok. 303)
bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 27.09.2018 Data publikacji: 03.12.2015 12:18 Data ostatniej modyfikacji: 09.10.2024 09:36
Autor: Urząd Skarbowy w Tarnobrzegu Osoba publikująca: Paweł Staszkiewicz Osoba modyfikująca: Paweł Staszkiewicz
Rejestr zmian