Przyjmowanie obywateli, w tym w sprawach skarg i wniosków, przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Sanoku.
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Sanoku lub Zastępca upoważniony przez Naczelnika przyjmuje obywateli, w tym w sprawach skarg i wniosków, w siedzibie Urzędu Skarbowego w Sanoku, ul. Sienkiewicza 1 w godzinach:
- poniedziałek – 7:30 - 16:00
- wtorek – piątek – 7:30 - 15:30
Klienci zainteresowani przyjęciem w innych godzinach, mają możliwość ustalenia indywidualnego terminu spotkania za pośrednictwem sekretariatu Urzędu Skarbowego w Sanoku, tel.: 13 46 16 330, 13 46 41 490.
Przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków w Urzędzie Skarbowym w Sanoku
Przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków w Urzędzie Skarbowym w Sanoku odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 15:00 przez kierującego Wieloosobowym Stanowiskiem Wsparcia pokój nr 34 piętro 3.
Klienci zainteresowani przyjęciem w innych godzinach, mają możliwość ustalenia indywidualnego terminu spotkania za pośrednictwem sekretariatu Urzędu Skarbowego w Sanoku, tel.: 13 46 16 330, 13 46 41 490.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:
- w siedzibie Urzędu Skarbowego (pokój Nr 1) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Skarbowy w Sanoku , 38-500 Sanok ul. Sienkiewicza 1
- faksem pod numer – 13-4616321
- pocztą elektroniczną na adres: us.sanok@mf.gov.pl
- elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP
Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.