Skargi i wnioski
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Łańcucie przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w poniedziałki w godzinach 12:00 – 15:00.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:
- w siedzibie Urzędu Skarbowego (pokój nr 2 bud. A), korzystając z urny wystawionej w budynku A tut. Urzędu lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Skarbowy w Łańcucie, ul. Piłsudskiego 11, 37-100 Łańcut,
- aksem pod numer 17 225 23 55 ,
- pocztą elektroniczną na adres: us.lancut@mf.gov.pl
- elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP
Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.