Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Osoby zgłaszające skargi i wnioski mają możliwość przedstawienia ich w  poniedziałki, środy, piątki w godzinach od 10:00 do 13:00 po uprzednim ustaleniu terminu spotkania. W sprawach pilnych osoby zgłaszające skargi i wnioski przyjmowane są przez Naczelnika Urzędu Skarbowego lub Zastępców – w godzinach pracy Urzędu w każdy dzień roboczy.

Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:

  • w siedzibie Urzędu Skarbowego lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Skarbowy w Krośnie, ul. Składowa 5, 38-400 Krosno,
  • faksem pod numer 13 43 73 508,
  • pocztą elektroniczną na adres: us.krosno@mf.gov.pl,
  • w formie pisma elektronicznego na adres do doręczeń elektronicznych;
  • elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP (adres skrytki Urzędu Skarbowego w Krośnie:  /j79p3cap2i/.

Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.