Skargi i wnioski
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Kolbuszowej lub osoba zastępująca Naczelnika przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w poniedziałki w godzinach 14.00 – 18.00.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:
- w siedzibie Urzędu Skarbowego (pokój 12 Sekretariat) lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Skarbowy w Kolbuszowej ul. Kościuszki 20 36-100 Kolbuszowa,
- faksem pod numer 17 22 72 633,
- pocztą elektroniczną na adres: us.kolbuszowa@mf.gov.pl,
- elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP.
Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.