Przy załatwianiu spraw zachęcamy do korzystania z elektronicznych usług.
W sprawach wymagających wyjaśnień i uzgodnień, obsługa bezpośrednia w Podkarpackim Urzędzie Skarbowym w Rzeszowie odbywa się:
- w poniedziałek w godzinach od 8.00 do 18.00,
- od wtorku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00.
Skargi i wnioski
Naczelnik Podkarpackiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 14.30.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:
- w siedzibie Podkarpackiego Urzędu Skarbowego w Rzeszowie - Sala Obsługi Klienta (parter) lub za pośrednictwem poczty na adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów 1,
- faksem pod numer (17) 86 42 152,
- pocztą elektroniczną na adres: pus.rzeszow@mf.gov.pl,
- elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP.
Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.