Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Skargi i wnioski

Naczelnik Urzędu Skarbowego w Tarnobrzegu przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00

Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:

  • w siedzibie Urzędu Skarbowego (pokój 207) lub za pośrednictwem poczty na adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Wyspiańskiego 12.
  • faksem pod numer 15 85 14 372
  • pocztą elektroniczną na adres: us.tarnobrzeg@mf.gov.pl
  • elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP

Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 09.10.2024 Data publikacji: 09.10.2024 09:36 Data ostatniej modyfikacji: 09.10.2024 09:36
Autor: Urząd Skarbowy w Tarnobrzegu Osoba publikująca: Paweł Staszkiewicz Osoba modyfikująca: Paweł Staszkiewicz
Rejestr zmian