Naczelnik Urzędu Skarbowego w Strzyżowie przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:
- w siedzibie Urzędu Skarbowego (pokój nr 21 a) lub za pośrednictwem poczty na adres: Naczelnik Urzędu Skarbowego w Strzyzowie, ul Daszyńskiego 6, 38-100 Strzyżów
- faksem pod numer 17 2761462,
- pocztą elektroniczną na adres: us.strzyzow@mf.gov.pl
- elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP
Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.