Przyjmowanie obywateli, w tym w sprawach skarg i wniosków, przez Naczelnika Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli.
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli lub wyznaczony Zastępca przyjmuje obywateli, w tym w sprawach skarg i wniosków, w każdy poniedziałek w godzinach od 13.00 – 17.00 w siedzibie Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli przy ul. Metalowców 6, 37-450 Stalowa Wola, po uprzednim telefonicznym ustaleniu terminu spotkania,tel. 15 877 71 00.
Klienci zainteresowani przyjęciem w innych godzinach lub w innym dniu tygodnia mają możliwość ustalenia indywidualnego terminu spotkania za pośrednictwem sekretariatu Urzędu Skarbowego w Stalowej Woli, tel. 15 877 71 00.
Przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków w Urzędzie Skarbowym w Stalowej Woli.
Organy państwowe obowiązane są przyjmować obywateli w sprawach skarg i wniosków w ustalonych przez siebie dniach i godzinach.
Przyjęcia obywateli w sprawach skarg i wniosków dokonuje wyznaczony pracownik Referatu Wsparcia w Urzędzie Skarbowym w Stalowej Woli, w każdy czwartek w godzinach pracy organu. Istnieje możliwość ustalenia dogodnego dla klientów terminu przyjęcia w sprawach skarg i wniosków w godzinach późniejszych lub w inny dzień, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu i godziny spotkania, tel. 15 877 71 15.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:
- w siedzibie Urzędu Skarbowego w kancelarii, pokój nr 7 lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Skarbowy, ul. Metalowców 6, 37-450 Stalowa Wola,
- faksem pod numer 15 877-71-13,
- pocztą elektroniczną na adres: us.stalowawola@mf.gov.pl
- elektroniczną skrzynką podawczą ePUAP.
Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.