Informacja o sposobie obsługi klientów
Obsługa klientów zakresie wszystkich spraw odbywa się w salach obsługi nr 1 i nr 2 na podstawie umówionej wizyty w systemie: Umów wizytę w urzędzie skarbowym.
Na wizytę w Urzędzie Skarbowym w Stalowej Woli klient może umówić się:
- elektronicznie poprzez Internet na stronie: www.podatki.gov.pl;
- telefonicznie na numery 22 330 03 30 - wybierz 1, natępnie wybierz 8
Kancelaria
- telefoniczne umawianie wizyty,
- pomoc i obsługa osób ze szczególnymi potrzebami
Sala obsługi nr 1
Stanowisko nr 1 – obsługa klientów w zakresie podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku od czynności cywilnoprawnych, podatku VAT, rejestracji i identyfikacji podatników
- informacja,
- wydawanie druków deklaracji, informacji, zgłoszeń rejestracyjnych
- przyjmowanie deklaracji, informacji, podań i wniosków,
- informacja i składanie wniosków w sprawie zwrotu wydatków za materiały budowlane (VZM),
- przyjmowanie deklaracji w sprawie podatku od czynności cywilnoprawnych.
Stanowisko nr 2 - obsługa klientów w zakresie ulg w spłacie zobowiązań.
Stanowisko nr 2A - obsługa klientów w zakresie: czynności sprawdzających, postępowań podatkowych, kontroli podatkowych, spraw karnoskarbowych.
Przesłuchania w powyższych sprawach prowadzone są w sali konferencyjnej (niski parter).
Stanowisko nr 3 - obsługa klientów w zakresie przyjmowania wniosków i wydawania zaświadczeń o dochodach i niezaleganiu
Sala obsługi nr 2
Stanowiska nr 1 – obsługa klientów w zakresie spadków i darowizn,
Stanowisko nr 2 – obsługa klientów w zakresie rachunkowości podatkowej,
Stanowisko nr 3 – obsługa klientów w zakresie egzekucji administracyjnej
Stanowisko nr 4, 5, 6, 7 – obsługa klientów w zakresie przyjmowania zeznań podatkowych
Zapewniamy stałą obsługę podatników.
Zachęcamy do korzystania z elektronicznych form rozliczeń i zdalnego kontaktu.
- na podatki.gov.pl przez e-Urząd Skarbowy i e-Deklaracje
- w urzędzie przez wrzucenie deklaracji, pism, in. dokumentów do urn – bez potwierdzenia wpływu do urzędu.