Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

INFORMACJE O SPOSOBIE OBSŁUGI PODATNIKA

Parter

Podstawowe stanowiska informacji i bezpośredniej obsługi podatników zlokalizowane są na Sali Obsługi Urzędu Skarbowego – Parter  Pokój Nr 5A

Na stanowiskach obsługi podatników można załatwić większość spraw wymagających wizyty w Urzędzie, a w szczególności:

  • obsługa zaświadczeń (złożenie wniosku i odebranie zaświadczenia o żądanej treści),
  • złożenie zgłoszeń identyfikacyjnych i aktualizacyjnych NIP,
  • potwierdzenie profilu zaufanego,
  • załatwienie wszelkich spraw dot. kas fiskalnych,
  • pobranie/złożenie formularzy deklaracji/wniosków  obowiązujących w kontaktach z urzędem (PIT, CIT, VAT, NIP, PCC, SD),
  • otrzymanie niezbędnych informacji na temat obowiązującego systemu podatkowego oraz poszczególnych podatków,
  • złożenie wszelkich dokumentów kierowanych do Urzędu.

Na parterze budynku (po lewej stronie od wejścia głównego) zlokalizowane są pokoje biurowe Działu Obsługi Bezpośredniej (SOB):

  • pok. 5  Punkt Umawiania Wizyt;
  • pok. 5A  Sala Obsługi;
  • Pok. 5B  pokój przyjmowania klientów na umówioną wizytę.

W drugiej części parteru, po prawej stronie od wejścia znajdują się:

  • gabinet Naczelnika Urzędu, Zastępcy Naczelnika Urzędu oraz Sekretariat (pok.1);
  • pokoje biurowe pracowników Działu Czynności Analitycznych i Sprawdzających (SKA) pok. 6- 10.

I Pięrto

Na I piętrze budynku zlokalizowane są pokoje biurowe pracowników następujących komórek organizacyjnych urzędu:

  • Referat Kontroli Podatkowej oraz Identyfikacji i Rejestracji Podatkowej – pok.14, pok. 15,
  • Referat Podatków Dochodowych i Podatku od Towarów i Usług oraz Podatków Majątkowych i Sektorowych (SPV) – pok. 11-12, 16-17,
  • Dział Obsługi Bezpośredniej (SOB) - pok. 18-22.

Referat Spraw Wierzycielskich (SEW) prowadzenie spraw w zakresie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych, odpowiedzialności osób trzecich za zobowiązania - pok. 11.

 

III Piętro

Na III piętrze budynku zlokalizowane są pokoje biurowe pracowników następujących komórek organizacyjnych urzędu:

  • Wieloosobowe Stanowisko Wsparcia (SWW) pok. 33

V Piętro

Na V piętrze budynku zlokalizowane są pokoje biurowe pracowników następujących komórek organizacyjnych urzędu:

  • Referat Rachunkowości (SER) - sprawy z zakresu wpłat oraz zwrotu podatku -pok. 23, 27,28,
  • Referat Egzekucji Administracyjnej (SEE) – pok. 26, 31,32
  • Referat Spraw Wierzycielskich (SEW) - prowadzenie spraw w zakresie ulg w spłacie zobowiązań podatkowych, odpowiedzialności osób trzecich za zobowiązania.- pok. 29, 30.

Dla poprawy jakości obsługi Klientów urzędu przed wejściem do Sali Obsługi  oraz  na korytarzach udostępnione są formularze rejestracyjne, deklaracje podatkowe oraz wzory wniosków.

 

 

 

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 28.08.2017 Data publikacji: 06.05.2015 15:22 Data ostatniej modyfikacji: 03.10.2024 12:07
Autor: Elzbieta Korona Osoba publikująca: Edyta Furman Osoba modyfikująca: Edyta Furman
Rejestr zmian