Skargi i wnioski
Naczelnik US w Lubaczowie przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w każdy wtorek w godzinach 8.00 -10.00.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:
- w siedzibie US pokój nr 25 lub za pośrednictwem poczty na adres : Urząd Skarbowy w Lubaczowie, ul. Jana III Sobieskiego 6, 37-600 Lubaczów.
- faksem pod nr 16/632 2785,
- pocztą elektroniczną na adres: us.lubaczow@mf.gov.pl
Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002 r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.