Skargi i wnioski
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Brzozowie przyjmuje zgłaszających skargi i wnioski w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30.
Skargi i wnioski wnoszone pisemnie można składać:
- w siedzibie Urzędu Skarbowego (pokój 10 i 8) lub za pośrednictwem poczty na adres: 36-200 Brzozów, ul. Kazimierzowska 1,
- faksem pod numer 13 4340870,
- pocztą elektroniczną na adres: us.brzozow@mf.gov.pl,
- w formie pisma elektronicznego na adres do doręczeń elektonicznych;
- elektroniczną skrzynką podawczą e Puap (/42bwpt51xm/SkrytkaESP)
Skargi i wnioski, zarówno nadsyłane pocztą jak i drogą elektroniczną, powinny zawierać imię, nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego skargę lub wniosek. Zgodnie z przepisem § 8 ust. 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz. U. z 2002r. Nr 5, poz. 46) skargi i wnioski niezawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
W przypadku wniesienia ustnie skargi lub wniosku wyznaczony pracownik Urzędu sporządza protokół, który podpisują wnoszący skargę lub wniosek i przyjmujący zgłoszenie.