Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Jak załatwić sprawę w urzędzie

Obsługa podatników

Stanowiska informacji i obsługi podatników zlokalizowane są na parterze Urzędu w Sali Obsługi Podatnika.

Możecie tam, Państwo załatwić większość spraw, z którymi przychodzicie do Urzędu tj.:

  • pobrać wszelkie rodzaje formularzy obowiązujących w kontaktach z Urzędem (PIT, CIT, VAT, NIP, PCC),
  • złożyć uzupełnione formularze,
  • złożyć wniosek i odebrać zaświadczenie o żądanej treści,
  • złożyć wszelkie dokumenty i wnioski, z którymi przychodzicie do Urzędu,
  • otrzymać informacje na temat funkcjonowania systemu podatkowego i poszczególnych podatków,
  • załatwić formalności związane z darowiznami,
  • załatwić formalności związane z umowami kupna-sprzedaży opodatkowanymi podatkiem od czynności cywilnoprawnych (np. kupno samochodu).

Sprawy związane z aktami notarialnymi oraz nabyciem spadku załatwiane są w pokoju nr 16 na I piętrze.

Sprawy związane ze złożeniem lub aktualizacją danych służących dla nadawania Numeru Identyfikacji Podatnika (NIP) załatwiane są w pokoju 17 na I piętrze.

Sprawy związane z egzekucją administracyjną załatwiane są w pokoju 28 na II piętrze.

Plan Urzędu Skarbowego w Brzozowie (link otwiera dokument w nowym oknie) .doc (43 KB)

bip

Informacje o publikacji dokumentu

 
Data utworzenia: 11.05.2018 Data publikacji: 07.05.2015 12:45 Data ostatniej modyfikacji: 03.01.2025 08:08
Autor: Dorota Komska Osoba publikująca: Edyta Furman Osoba modyfikująca: Paweł Staszkiewicz