Postępowanie zakończone.
Nr 1801-ILZ1.260.55.2020
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie, działając na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm.), niniejszym zawiadamia, iż wszczął postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego pn.:
Ochrona osób i mienia, monitorowanie oraz konserwacja systemów alarmowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie.
Termin składania ofert do dnia 11.12.2020 r. do godz. 10:00.
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone jest na podstawie art. 138o ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej.
- Ogłoszenie o zamówieniu wraz z załącznikami ZIP 3,2 MB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Klucz publiczny (Załącznik nr 6 do Ogłoszenia) ASC 1 KB
- Wyjaśnienia nr 1 do treści Ogłoszenia o zamówieniu z dnia 02.12.2020 r. pdf 224 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Informacja z otwarcia ofert pdf 196 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Zawiadomienie o wyborze oferty pdf 413 KB (link otwiera dokument w nowym oknie)
- Informacja o udzieleniu zamówienia PDF 214 KB (link otwiera dokument w nowym oknie).